Вікі з кінематографічного всесвіту Marvel
Advertisement

"Я думав, що винищивши половину живого, інша процвітатиме. Та ви показали мені, це неможливо. Доки є ті, які пам’ятають, що було, завжди будуть ті, які нездатні прийняти те, що могло би бути."
―Танос Месникам[src]

Танос (англ. Thanos)— було геноцидний воєначальник із Титана, що поставив собі за мету привнести стабільність у Всесвіт, вважаючи, що його величезна популяція неминуче вичерпає всі наявні у Всесвіті ресурси й змарнує їх. Для її здійснення Танос узявся шукати Камені нескінченності, які, разом узяті, змогли б винищити половину Всесвіту. Танос уклав союзи з Ронаном Обвинувачем і Локі з метою відшукати Камені, однак обидві угоди коштували Таносу значних втрат, у тому числі Каменю розуму й вірності обох його доньок, Ґамори та Небули. Незадоволений поразками своїх підлеглих, Танос примусив Ейтрі створити для нього Рукавицю нескінченності, в той час як він сам узявся шукати шість Каменів власноруч.

Танос розпочав жорстокий похід, під час якого здійснив із Чорним орденом вторгнення на кілька планет і вирізав тисячі осіб, щоб отримати Камені, в тому числі Локі й асґардців. Заради своєї мети він навіть приніс у жертву свою обожнювану Ґамору, отримавши Камінь душі. Незабаром Танос виявився у протистоянні із союзом найкращих героїв Усесвіту, зокрема Месників і Вартових галактики. Однак, незважаючи на могутню згуртовану опозицію та гнів Тора, зрештою я Танос тріумфував і зібрав Рукавицю нескінченності, досягнувши своєї мети, а потім клацнув пальцями, що призвело до винищення половини всього живого у Всесвіті.

Після Снапу Танос подбав про те, щоб його дії не можна було відвернути, і знищив всі Камені нескінченності. Це дозволило Месникам вистежити його у Саду, де Тор відрубав йому голову. Однак, у альтернативному 2014 році Танос дізнався про події війни нескінченності завдяки Небулі, що перемістилась у часі, внаслідок чого він потрапив у 2023 рік і влаштував Месникам облогу, вирішивши натомість знищити Всесвіт і замінити його новим у знак помсти за спроби зупинити його. Однак він прибув надто пізно, щоб запобігти відверненню Снапу, і проти нього постали тисячі повернених героїв. Незважаючи на всі зусилля Таноса, він не зміг втримати перемогу, і Тоні Старк використав Камені за допомогою свого костюму, щоб стерти на попіл читаурі, предтеч і самого Таноса, нарешті скінчивши його правління раз і назавжди.

Появи

Появи Таноса
У хронологічному порядку:

  • «?Месники: Війна нескінченності» (у флешбеках)
  • Прелюдія до «Вартових галактики»
  • Прелюдія до «Тора: Царства темряви»
  • «?Месники»
    • Адаптація «Месників»
    • «?Месники: Завершення» (згаданий; в альтернативній хронології)
  • Приквел до «Вартових галактики»: Комікс нескінченності
  • «?Вартові галактики»
    • Прелюдія до «Вартових галактики, частини 2»
    • «?Месники: Завершення» (в альтернативній хронології)
  • «?Вартові галактики, частина 2» (згаданий)
  • «?Месники: Ера Альтрона»
  • Прелюдія до «Месників: Війни нескінченності» (у флешбеці)
  • «?Агенти Щ.И.Т.»
    • П’ятий сезон
      • «?Той, хто врятує нас усіх» (згаданий)
  • «Месники: Війна нескінченності»
  • Прелюдія до «Месників: Завершення»
  • «Месники: Завершення»
Advertisement