FANDOM

Chcę więcej Chcę więcej.
Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Prosimy Cię o rozbudowanie tego artykułu. Po ukończeniu pracy należy usunąć szablon ''{{Stub}}'' z tej strony.

89P13 to genetycznie zmodyfikowane zwierzę znane jako Rocket. Jest ziemskim szopem który został poddany genetycznym modyfikacjom oraz wszczepiono mu implanty. Jest najemnikiem ,pilotem i ekspertem od broni ,biegle posługuje się bronią palną. Razem ze swoim przyjacielem Grootem, Rocket odbył wiele podróży po całej galaktyce. Podczas wspólnej walki o Glob na Xandarze z Peterem Quillem i Gamorą został aresztowany i osadzony z pozostałą trójką w więzieniu na Kyln. Tam Rocket i Groot, Gamora ,Quill oraz nowo poznany współwięzień Drax nawiązali współpracę i uciekli z więzienia. Póżniej utworzyli oni grupę Strażników Galaktyki której celem było powstrzymanie Ronana przed zniszczeniem Xandaru. Po kilku miesiącach od uratowania planety Rocket wraz ze strażnikami zostali zatrudnieni przez Ayeshę do pokonania potwora Abiliska który zaatakował jej rasę Suwerennych.Wzamian za pomoc Ayesha wydała im Nebulę .Suwerenni jednak zaczeli ścigać Strażników ,ponieważ Rocket wykradł im drogocenne dla tej rasy baterie.Przed armią dronów Suwerennych uratował ich ojciec Quilla ,Ego, który zaprosił syna ,Gamorę i Draxa na swoją planetę.Natomiast Rocket i Groot pozostali z Nebulą na nieznanej planecie by naprawić uszkodzony w walce z Suwerennymi statek.Na miejscu zostali zaatakowani przez Yondu i jego kosmicznych bandytów Ravengers którzy zostali wynajęci przez Ayeshę. Część klanu Yondu wystąpiła przeciw niemu, a dowódzctwo obiął Tasak Man,który zamknoł w klatce, swojego byłego dowódcę i Rocketa, a wraz z pozostałymi wymordował zwolenników Yondu i znęcał się nad małym Grootem.Groot ostatecznie razem z Kraglinem pomogli wydostać się z niewoli Yondu i Rocketowi oraz przejeli statek zabijając buntowników.W zamknięciu Rocket zaprzyjaźnił się z Yondu.Wyruszyli oni na pomoc Quillowi ,Gamorze i Draxowi w powstrzymaniu Ego, którego celem było unicestwienie wrzechświata przy pomocy syna . Kilka lat póżniej natrafili na dryfującego w kosmosie półżywego Thora ,wraz z którym postanowili współdziałać by powstrzymać przybranego ojca Gamory, Thanosa, którego celem było zebranie Kamieni Nieskończoności przy ich użyciu zagłada połowy wszechświata . Podzielili się oni na dwie grupy .Rocket razem z Grootem i Thorem wyruszyli na Nidavellir ,aby Eitri, król karłów wykuł broń dla Thora zdolną zabić Thanosa .Po tym razem z Grootem i Thorem trafili, dzięki otworzonemu przez Stormbreaker Bifrostowi na Ziemię , do Wakandy ,gdzie razem z Avengers zmierzyli się z Thanosem .Po pstryknięciu palcami przez Thanosa był jednym z ocalałych.