FANDOM

Miecz Obosieczny to podwójna broń używana przez Thanosa.

Historia

Thanos z alternatywnego 2014 roku wziął ze sobą miecz obosieczny , gdy udał się do roku 2023 by walczyć z Avengers. Dzięki swojemu mieczowi Thanos miał przewagę nad drużyną Thora Iron Mana i Kapitana Ameryki , zwłaszcza gdy użył miecza by roztrzaskać Tarczę Kapitana Ameryki. Podczas Bitwy o Ziemię miecz został uszkodzony przez Scarlet Witch , ale nadal był on wystarczająco użyteczny by Thanos mógł rzucić nim w Van Luisa zanim Kapitan Marvel zdążyła wejść do Tunelu Kwantowego z Nano Rękawicą niszcząc tym samym miecz.

Możliwości

Poza bronią do walki wręcz , miecz może być używany jako broń rzucana , która wraca do ręki Thanosa niczym bumerang. Miecz został wykuty z niezwykle wytrzymałego materiału , najprawdopodobniej Uru. Jest wystarczająco wytrzymały , aby wytrzymać uderzenia zarówno Stormbreakera , jak i Mjølnira. Kiedy był używany przez Thanosa był w stanie roztrzaskać Tarczę Kapitana Ameryki na kawałki , wielokrotnie uderzając w nią, ponieważ chociaż Vibranium jest najsilniejszym metalem na Ziemi , ostrza Miecza Obosiecznego zostały wykonane z mocniejszego obcego metalu.