FANDOM

Increbidle Hulk (tytuł telewizyjny Niesamowity Hulk) to film z 2008 roku, który opowiada o przygodach superbohatera Hulka, znanego z komiksów Marvela. Jest drugim filmem należącym do Marvel Cinematic Universe i drugim należącym do Fazy Pierwszej.

Film to reboot filmu Hulk z 2003 roku. Za reżyserię odpowiedzialny jest Louis Leterrier.

Opis Filmu

Od czasu przypadkowego napromieniowania naukowiec Bruce Banner (Edward Norton) szuka lekarstwa, które pozwoli mu uwolnić się od niezwykłego stanu, w jaki wpada pod wpływem silnego stresu. W takich chwilach Banner zmienia się bowiem w olbrzymiego zielonego mutanta - Hulka. Naukowiec jest na najlepszej drodze do znalezienia remedium, jednak wszystko może zostać utracone, kiedy pojawia się tajemnicze monstrum, które siłą przewyższa Hulka. W dodatku zielonego olbrzyma usiłuje schwytać armia, by wykorzystać jego moc do własnych celów. Banner musi dokonać ostatecznego wyboru - czy pozostać zwykłym naukowcem, czy raczej uwolnić niezmierzoną siłę, która tkwi w jego wnętrzu.

Obsada

Występy

Miejsca

Wydarzenia

Przedmioty

Pojazdy

Zwierzęta

Organizacje

Wzmianki

Produkcja

Filmiki

Muzyka

Kontynuacja

Przypisy

Marvel Cinematic Universe
Marvel Cinematic Universe Wiki posiada kolekcję zdjęć związanych z hasłem "Incredible Hulk".

Linki zewnętrzne