FANDOM

Nie tego szukałeś? Zobacz: "Ant-Man (ujednoznaczenie)".
Nie tego szukałeś? Zobacz: "Osa (ujednoznaczenie)".
Phil Coulson Spoiler Alert O, spoiler.
UWAGA! Ten artykuł zawiera spoilery. Czytasz go na własne ryzyko.

Ant-Man i Osa to film zapowiedziany na 2018 rok, który opowiada o przygodach dwóch superbohaterów, Ant-Mana i Osy, znanych z komiksów Marvela. Będzie kontynuacją filmów Ant-Man oraz Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów, dwudziestym filmem należącym do Marvel Cinematic Universe i ósmym należącym do Fazy Trzeciej.

Streszczenie

Po wydarzeniach przedstawionych w filmie „Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów” Scott Lang aka Ant-Man boryka się z konsekwencjami swoich życiowych wyborów tak w roli superbohatera, jak i ojca.

Kiedy stara się pogodzić życie rodzinne z obowiązkami Ant-Mana, Hope van Dyne i dr Hank Pym powierzają mu kolejną pilną misję. Scott musi ponownie założyć kostium Ant-Mana i nauczyć się walczyć u boku Osy, aby wspólnie odkryć sekrety z przeszłości.

Obsada

Występy

Miejsca

Wydarzenia

Przedmioty

Pojazdy

Gatunki rozumne

Nieznane

Zwierzęta

Organizacje

Wzmianki

Produkcja

W styczniu 2017 roku ujawniono, że zdjęcia do filmu rozpoczną się w czerwcu 2017 roku W Atlancie, a zdjęcia do Avengers: Infinity War już się rozpoczęły.[1] W lutym 2017 roku Michael Douglas ogłosił, że początek zdjęć zostaje przesunięty na lipiec 2017.[2]

Filmiki

Zwiastuny i spoty

Fragmenty filmu

Za kulisami

Muzyka

Nieznana

Przypisy

Marvel Cinematic Universe
Marvel Cinematic Universe Wiki posiada kolekcję zdjęć związanych z hasłem "Ant-Man i Osa".
  1. ‘Ant-Man and The Wasp’ Shooting This June In Atlanta
  2. "Getting ready to play Dr. Pym again in Ant-Man 2 shooting in July. Need to start growing the goatee now. #antman #marvel" - Michael Douglas on Facebook

Linki zewnętrzne