FANDOM

Thanos byl genocidním válečníkem z planety Titan, jehož cílem bylo přivést rovnováhu vesmíru, protože věřil, že vesmírná masivní populace brzy vyčerpá veškeré zdroje potřebné k životu. Aby Thanos mohl dosáhnout svého cíle a to vyhlazení poloviny vesmíru aby mu vrátil rovnováhu, pustil se do hledání Kamenů Nekonečna, protože všech šest by dohromady dokázali vyhubit polovinu vesmíru.

Život Editovat

Mládí Editovat

Thanos se narodil na planetě Titan, rase mocných bytostí. Thanos miloval svůj lid a planetu Titan a zoufale se snažil, aby se planeta vyhnula zkáze, při postupném kolapsu z důvodu vyčerpání přírodních k životu potřebných látek (voda a podobně). Vše zavinil obrovský vzrůst populace, která byla až nadměrně početná na přírodní zdroje planety. Thanos přišel s geniálním avšak brutálním plánem - genocida. Náhodně zabít polovinu obyvatelstva planety a zachránit tak životy současné poloviny a budoucích obyvatel a planetu od kolapsu. Nicméně jeho nápad byl drasticky zkritizován a Thanos byl označen za šílence a vyhnán z Titanu. Thanosovy domněnky se ale později ukázaly jako správné a jejich nevyplnění byla chybou - Titan dospěl ke kolapsu, rasa vyhynula a planeta se stala neobyvatelnou.

Když to Thanos viděl, uvědomil si, že stejný osud potkává denně desítky planet a za nějakou dobu tak potká i celý vesmír, protože každým dnem jeho populace narůstá. Rozhodl se, že to tak nenechá a začal plenit planety a vždy vyvraždil pouze polovinu obyvatelstva. S každou další planetou vzrůstaly jeho zkušenosti a také moc, nebo známost. Ujali se mu přezdívky jako "pirát vesmíru", nebo později i "galaktický válečník". S postupem let získal kontrolu nad agresivními rasami Chitaurů, Outridersů a Sakaaransů.

Thanosovy děti Editovat

Athanosmladý